POZST - System Obsługi Pozostałych Środków Trwałych Powiększ do pełnego rozmiaru

POZST - System Obsługi Pozostałych Środków Trwałych

Pozostałe Środki Trwałe

Obsługa skladników majątku, których wartość pozwala na jednorazową amortyzację, lecz konieczna jest ich ewidencja i kontola.

Więcej szczegółów

0010001

Stan: Dostępny

Tylko online

369,00 zł

11 Inne produkty w tej samej kategorii:

Poprzednie
Następne

  POZST to  program  automatyzujący gospodarkę  Pozostałymi Środkami  Trwałymi  w  zakresie  ich ewidencji,   tworzenia zestawień  itd. obejmuje:

Program Pozostałe Środki Trwałe (POZST) zawiera:

  • jednolity interfejs graficzny, pozwala na bardzo szybkie przystosowanie się do pracy z programem.
  • rozbudowany system podpowiedzi.
  • personalizacja ekranu.
  • prowadzenie  ewidencji Pozostałych  Środków  Trwałych.
  • poza standardowymi dokumentami także: PT, PK, Przeniesienie.
  • rozbudowany opis cech, charakterystyki.
  • definiowalne wartości pól umożliwiające bardzo szybkie wprowadzanie danych.
  • możliwość współdzielenia danych definiowalnych ze Środkami Trwałymi (i vice versa), co znacznie ogranicza czas wprowadzania i ujednolica kategorie.
  • możliwość prowadzenia ewidencji wielozakładowej ( z podziałem na oddziały/zakłady/komórki organizacyjne)
  • ewidencje: ILOŚCIOWO/WARTOŚCIOWA., ILOŚCIOWA, WYPOSAŻENIE. WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE, WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UE.... itd.
  • możliwość ewidencji środków obcych i prowadzenia ich we wspólnej lub wydzielonej grupie.
  • możliwość prowadzenia według GRUP/PODGRUP/RODZAJÓW Środków Trwałych.
  • inwentaryzację  pozostałych środków  trwałych.
  • obsługę czytników kodów kreskowych i drukarki etykiet.
  • inwentaryzacje przy użyciu czytnika kodów kreskowych ze szczegółowym raportem opisującym odczytane pozycje. W czasie odczytu czytnikiem kodów kreskowych następuje automatyczny rozdział na Pozostałe Środki Trwałe (POZST)  i Środki Trwałe (ST).
  • historia zmian wprowadzanych na poszczególnych pozycjach.
  • przydział POZST do osób odpowiedzialnych za daną pozycję.
  • dokładna informacja o lokalizacji: dokładny adres i dział, pokój.
  • pełna możliwość selekcji według wprowadzonych danych i okresów rozliczeniowych.
  • zintegrowana pomoc.
  • automatyczne kopie bazy danych (serwer/pendrive itp.).
  • automatyczne powiadomienie o aktualizacjach.
 

Program Pozostałe Środki Trwałe (POZST) pozwala na wykonywanie następujących  wydruków:

  • zestawienie posiadanych Pozostałych Środków Trwałych (POZST) w różnych układach i zakresie danych.
  • miesięczna  i  roczna  tabela  zmian  stanu  środków  trwałych  w  różnych  układach:  w  wyniku  zakupu przeceny,  likwidacji,  sprzedaży,  inwestycji,  darowizny.
  • księga  inwentarzowa.
  • karta inwentarzowa, zawierające zbiorcze informacje o danej pozycji.
  • zestawienia ilościowo/wartościowe i ilościowe.
  • zestawienia grup i podgrup. Zestawienie pozwala na ocenę posiadanych zasobów w rozdzieleniu na grupy tematyczne.
  • zestawienie według klasyfikacji Środków Trwałych z podziałem na grupy rodzajowe.
  • automatyczne tworzenie "wywieszek", czyli zestawienia Pozostałych Środków Trwałych oraz Środków Trwałych (POZST + ST) z podziałem na pomieszczenia.
  • arkusze spisowe do inwentaryzacji: ręcznej (do wypełnienia), wypełnionej przez komputer dla sprawdzenia stanów. Arkusze są automatycznie porównywane ze stanami komputerowymi i generowane są raporty różnic i niezgodności.
  • podsumowania są prezentowane w formie: wynikowej, skróconej, pełnej.
  • możliwość wyboru parametrów sortowania danych wynikowych.

 

Kontakt

Nasza infolinia dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Telefon:601 57 80 24

Skontaktuj się z naszą infolinią